Thursday, February 11, 2010

Ховор хүний ховор яриа

Өнөөдөр яг юу болоод өнгөрөвөө. Зөндөө олон бодох асуудал өмнө минь гараад ирлээ. Хүн гэдэг бас агуу юм бодож амьдрах хэрэгтэй юм байна.

-Би яг хэн бэ? Би хаана, хэн болох вэ?
-Жинхэнэ хүсэл тэмүүлэл үү, эсвэл зүгээр л шохоорхол уу? гэдгээ ялгах. Хэрэв тэр жинхэнэ хүсэл тэмүүлэл бол амьдралд юу ч тохиолдсон, юу ч болж байсан жанжин шугамаа алдахгүй байх ёстой. Тэглээ гээд хав хатуу төмөр шиг байх биш, бас уян хатан, наана цаанатай сэтгэх хэрэгтэй. Гол шугамаа хэзээд санаж, түүн рүүгээ тэмүүлсээр л байх нь чухал.
- Амжилтанд хүрэх гэдэг тийм ч хэцүү зүйл биш. Гэхдээ тийм ч хялбар зүйл биш.
- Та хүнээс 10%-иар дээр байгаа бол их амжилт гэж бодох хэрэгтэй. Юм хэзээ ч томоос эхэлдэггүй, жаахан жаахнаар ахиж байх юм.
-Энэ ертөнцөд би ганц л амьдрахдаа зөвхөн шүдний эмчээрээ дуусах уу, эсвэл хэн нэгэн болох уу? Амьдралд үргэлж их мэдэх шиг хандаж болохгүй, хааяа ч гэсэн газарт ойр, хүн төрөлхтөн, мөлхөгч, 2 нутагтан, ер нь ямар байж болохов, тийм л бай.
-Perfect гэдэг ямар утгатай юм бэ? Нэг хүний бүх насны хөдөлмөрийн үнэлгээг хэлэх үү, олон хүний гар нийлсэн цогц ажиллагааг хэлэх үү.
- Махарч ажилласнаараа үр дүнтэй байх уу, менэжменттэй ажилласнаараа үр дүнтэй байх уу?
- Ажлаасаа кайф авдаг байх нь амжилтанд хүрэх нэг гол зам мөн. Гэхдээ ажлаасаа кайф авахын тулд нөхцөл нь бүрдсэн байх хэрэгтэй. ( цагт баригдахгүй, өөрийн хийж чадна гэсэн бүхий л дээд хэмжээгээр хийх. Тэгж байж жинхэнэ өөрийнхөө ажилд сэтгэл хангалуун, бахархаж амьдрах болно.)
- Амбиц хөөх нь тийм ч чухал биш. Хийх юмаа чаддаг байхад мөнгө өөрөө урсаад ороод ирнэ. Хүн намайг таних албагүй, би танигдах ч албагүй. Гэхдээ л би цаанаа бяртай байх ёстой. Хэн нь хэн билээ, би хэн билээ гэдгээ ямагт бодож, өөртөө итгэлтэй амьдрах.
- Нөхцөл байдал ямар ч байж болно. Сургууль чинь муу байж болно, хичээл чинь сонирхолгүй байж болно. Гэхдээ хонгилийн үзүүрт нэг биш нэлээн хэдэн гарц байдаг гэдгийг бодож явах нь чухал. Юм хэзээ ч статик хэвээрээ үлддэггүй, байнга динамик байдаг. Өөрөө өөрийнхөө замыг гэрэлтүүл.
- Хүний хэлсэн үгийн учрыг тунгааж, өөр дээрээ тусган авч бай. Шөнө унтахаасаа өмнө өнөдрийн хийсэн зүйлээ тунгааж бай.
- Магадгүй энэ хүн амжилтанд хүрэхэд 15 жил зарцуулсан байлаа гэж бодоход би яагаад 10 жил болгоод богиносгож чадахгүй гэж.
- Мөрөөдөлдөө хүрэхэд ямар нэгэн золиос заавал байдаг юм шигээ.
- Инээж хэлсэн бүхэн сайхан гэсэн үг биш. Хүн гагцхүү түүнийг өөрөө оюун ухаандаа тунгаах хэрэгтэй.
- Хүн үргэлж сэтгэлийн харилцаагаар дутагдаж байдаг. Өөр өөрийн ертөнцдөө л амьдрахаас биш хэн нэгний сэтгэл рүү хэзээ ч өнгийдөггүй. Тиймээс л бид үргэлж цангаж явдаг.
-Амьдралд хар нь дийлээд байгаа мэт санагдавч ганц нэг цагаан зүйл ямагт хүчтэй байдаг.
- Хүний амьдралын ихэнх мөчүүд жирийн л өнгөрдөг. Ухаарал олсон, зүрхийг давчдуулсан өдөр тийм ч олон байдаггүй байх. Тиймээс өдөр бүрийг жирийн биш, ухаарал бүхий өдөр болгоё.
- Одооноос л миний амьдрал жинхэнээрээ эхлэж байна. Би цаашид яах билээ, ямар төлөвлөгөө байгаа билээ, надад ямар саад учирч болохов, би түүнийг яаж давахав гээд бүх зүйлээ төлөвлөсөн, бодсон байх хэрэгтэй байна.


3 жилийн дараа надад өөртөө амласан нэг зүйл байна. Таны дуртай юмыг авч очоод сайхан буу халцгаанаа. :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Everyday is a new life. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .