Monday, February 22, 2010

Би


Би гэдэг нэг хүн энэ хорвоо ертөнц дээр үүсээд, амьдрах азтай хувь тавилантай байжээ. Ганцхан би ч биш, энэ дэлхийн 6 тэрбум хүнд адилхан аз завшаан тохиосон билээ.
Би би л гэх. Ингэхэд би гэж чухам хэн бэ? Би бол ийм хүн гээд яг оноогоод хэлж чадах хүн ховор л болов уу. Олон зан чанар, дадал туршлагын үндсэн дээр би өөрийгөө дахин бүтээж байгаа. Өнөөдөр ийм байхад маргааш тийм болж болно. Сайн сайхан, муу муухайг хийж болно. Гэхдээ л би байх болно.
Намайг таних хүмүүс нүүрээр минь танина. Найзууд зан араншингаар минь танина. Эцэг эх өсөж, торнисон орчин, хүмүүжлээр минь танина. Тэгвэл би өөрийгөө юугаар нь би мөн гэж таних вэ?

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Everyday is a new life. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .