Wednesday, October 28, 2009

Domaci ukol

Konečně jsem se dostal k tomu, abych Ti napsal dopis, pořád někde běhám.
Jsem rád, že je u Tebe všechno v pohodě a to, že jsi byla vyhlášena jako nejlepší student roku není pro mne žádné překvapení, neboť jsem Ti již dávno říkal, že jsi inteligent!! doufám také, že Ti tento dopis bude malým domácím úkolem, pokud bych psal anglicky, tak bych se musel před tvým psaným projevem stydět.
Koukam, že máš ve škole stále co dělat a jistě je to velmi náročné, Já a Klára Ti držíme palce, jak říkám - jsi inteligentní, Ty to zvládneš. Co se týče tvého stupně znalosti češtiny, jsem se ptal otce, říkal, že to zjistí, potom dám vědět. Myslím si, že ale stále platí 100% nasazení v oblasti češtiny.
U nás je také vše v pohodě, Klára pořád masíruje, jako o život (Doufám, že se Ti podaří vše přeložit, včetně pokusů o vtip?). Lupík včera překvapil, neboť byl sám doma a nic nezničil! Je již dospělý muž!
V práci to taky jde, snad jen otec je teď trochu více nervozní kvůli všem těm změnám, které se v poslední době přihodily. Řeší to po svém - odjel na ryby do Indie.
Nový přístroj CAD-CAM jsem již zprovoznil, je to fantazije. Nový doktor a doktorka se zaučujou, možná jsou trochu pomalí, ale to se spraví. Doktorka je vysoká štíhlá blondýna, skromná, tichá, sympatická. Doktor je menší, možná trochu při těle, taky sympatický, ale na můj vkus trochu více sebevědomý.
Jinak jsme mluvili s Klárou o svatbě, možná, pokud vše dobře půjde, tak bychom se chtěli vzít na jaře. Pokud tomu bude náhoda chtít, tak se třeba na naší svatbě také objevíš, to by bylo fajn.
Už budu končit, myslím, že první psaný domácí úkol pro Tebe je dostatečne dlouhý, dej prosím vědět, jestli se Ti to podařilo alespoň z části přeložit?

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Everyday is a new life. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .