Monday, February 22, 2010

Өөрийгөө таних нь 1

Би ер нь зожиг талдаа хүн юм шиг байгаан. Саяханы нэг нэвтрүүлэгээр жүжигчин Урнаа: Би ганцаардах дуртай гэж ярьжийнаа. Тэрүүн шиг би ганцаардах дуртай юм болуу даа.
Гэхдээ хааяа нэг ганцаардах, зожигорхох 2 чинь огт өөр асуудал биз аан? Би л тэгж ойлгоод байхад хүмүүс бол мэдэж байгаалдоо.
Юмыг ярихын тулд үндэс суурь хэрэгтэй л дээ. Яагаад ингэж дүгнэв, юу болоод ингэх болов ч гэдэг юмуу. Миний хувьд бол цэвэр ажиглалтын үндсэн дээр хэлж байгаам.

*Одоо үед багаар ажиллах гэж их яригдах болж. Миний хувьд багийн ажиллагаа жаахан тиймхэн санагддаг гэх үү дээ. Ер нь өөрөө хийчихвэл амар байдийм дөө. Нээх олон хүнтэй хэл амаа олох гэж ядарч байснаас. Гэхдээ нөгөө талаас энэ олон хүнтэй хэл амаа олох гэдэг чинь бас том чадвар юм шиг байгаад байгаамаа.
*Гэрээс гарна гэдэг чухал л ажил биш бол ер нь ховор үзэгдэлдээ тооцогдоно шүү. ( сургуульд явах хамаарахгүй ) Амралтын өдөр бол гэртээ, чимээгүй амрах дуртай. Хаанаас ч билээ, унтах бол хамгийн сайн бясалгал гэж уншаад их баярлаж билээ. Унтах бол миний хувьд бас л сайхан үйл явдалд тооцогдоно доо.
*Гадуур орой үдэш явах ясны дургүй. (Хааяа найзуудтайгаа ганц нэг явах бол байх л.) Бар саванд ороол, бүжиглэнэ энэ тэр гэхээр бүр залхуу хүрэхийг яана. Харин оронд нь спорт жаахан оролды гэвэл дуртай явах байх.
*Дотроо бодсон бодлоо хүмүүст нээх яриад байхыг хүсдэггүй. Болж өгвөл өөрөө шийдчих санаатай. Гэхдээ жаахан дарамттай л даа. Цуглуулж цуглуулж нэг ярихаар кайфтай байдаг ч юм уу.
*Хошин шогийн мэдрэмжгүй гэж найзууддаа жаахан гологддог байлаа. Хүнд чинь бас юмыг аятайхан өнгөрүүлчихдэг, хүнийг инээлгэчихдэг чадвар байх хэрэгтэймшиг байгааншүү.

За нэг иймэрхүү үндэслэл гарч ирж байна. Дүгнэлт маягтай ч юм болчих шиг.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Everyday is a new life. 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .